خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/08 - 19:07
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اجتماعی
عزیزی با تبریک روز جانباز:

دستاوردهای ایثار و شهادت باید حفظ شود

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: جانبازان، پاسداران و ایثارگران پشتوانه ای بزرگ برای نظام و کشور هستند و موفقیت های امروز کشور مرهون تلاش های آنها است.

عبدالرضا عزیزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) و روز جانباز گفت: روز جانباز یادآور حماسه و شجاعت دلاورمردانی است که مانند حضرت عباس علیه السلام به امام زمان خود وفادار ماندند و  به طور قطع موفقیت‌های امروز کشور مرهون فداکاری و از خود گذشتگی ایثارگران، جانبازان و پاسداران است.



 رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری جانبازان را یادگار آزمایشهای بزرگ ملی دانستند که ملّت باید برای همیشه به آنان به عنوان الگوهای مقاومت ارج نهند و آنان را گرامی بدارند.



 وی جانبازان و ایثارگران را بهترین الگو برای جوانان دانست و ادامه داد: جانبازان و ایثارگران برای حفظ تمامیت ارضی و ارزش های نظام و انقلاب از جان خود گذشتند و جان فشانی کردند بنابراین جوانان باید ارزش های معنوی و الهی را از جانبازان بیاموزند و فرا گیرند.



نماینده مردم شیروان در مجلس دهم با تاکید بر حفظ دستاوردهای ایثار و شهادت، یادآور شد: جانبازان، پاسداران و ایثارگران پشتوانه ای بزرگ برای نظام و کشور به شمار می روند و در تمامی عرصه ها فعالیت کرده و حماسه می آفرینند بنابراین نباید مورد بی مهری و بی توجهی قرار گیرند.



عزیزی افزود: 40 کشور در جنگ تحمیلی از عراق حمایت کردند اما رزمندگان با دست خالی و تنها با ایمان، اعتقاد و تبعیت از ولایت فقیه در مقابل عراق جنگیدند و رشادت‌ها آفریدند؛ متاسفانه عده ای مدافعان حرم و حتی رزمندگان دفاع مقدس را متهم  کردند که تنها برای پول به جبهه رفته و جنگیدند در حالی که تنها برای اعتقادات و دفاع از تمامیت ارضی کشور جان خود را فدا کردند.



این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: در حال حاضر  که با بحران کرونا مواجه هستیم مردم خود را در خانه قرنطینه کرده و بیرون نمی آیند زیرا حفظ جان خود و خانواده برایشان در اولویت قرار دارد اما  مدافعان حرم و رزمندگان برای دفاع از اعتقادات، مردم و نظام از جان شیرین خود گذشتند.



عضو فراکسیون ایثارگران مجلس افزود: با وجود تحریم های ظالمانه آمریکا در بسیاری از تکنولوژی ها و زمینه ها جزو ۱۰ کشور برتر جهان هستیم و این نشانه اعتقاد به ولایت فقیه و فرهنگ شهادت و ایثار است؛ راهی جز مقاومت نداریم زیرا با سرافرازی همراه است./

پایان پیام



 

  • کد خبر : 296355
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار